close
標題:

電腦CD-ROM問題....15分的

發問:

我部電腦個CD-ROM有D問題,放CD係個CD-ROM度冇反應,去我的電腦(D:)一D野刀冇,我可以做咩? 更新: CD-ROM我燈閃下閃下,但係等左冇耐息左...... 更新 2: 係CD-ROM的燈閃下閃下...... 唔係CD-ROM我燈閃下閃下......

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

首先check下你個cd rom既線,如果你之前係冇事,而家先係咁既話,即管試下換過一條ide線,睇下情況有冇改善,否則可能係個cd rom既磁頭有塵,不過唔建議你拆出黎掃.倒不如買過個新既. 仲有一樣就係有可能你個cd rom揀碟既情況好嚴重,所以唔係隻隻碟佢都讀到,有時有d機舊左都會有咁既情形.

其他解答:

bios 有冇睇到cd rom 有代表死了 冇就有救 熄機開箱睇下條ide cable 係咪鬆左 插返好應該ok
arrow
arrow

    vbt157z 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()