close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

在吉之島十元店賣的化妝水

發問:

請問有沒有人用過在吉之島十元店賣的化妝水呢? 我看到有幾個牌子。 有用過的請給些意見,謝謝。

最佳解答:

嘿,我之前睇FG美妝雜誌見過佢既介紹呀:) 本雜誌介紹果隻Q10橙色樽既化妝水 雖然我冇用過@_@,但我上討論區睇好多sis都買左 好似幾好咁^^

其他解答:

護膚產品唔好亂試呀! 如果你想要經濟、有效既護膚牌子,介紹你用一隻叫NouriFusion既護膚牌子 我之前工作壓力大,生左好多暗瘡 試過睇皮膚科醫生食藥,雖然醫好左皮膚,但係體質差左! 後來係網上認識呢隻牌子 用左之後,改善皮膚敏感、暗瘡問題,皮膚仲靚過之前! 你可以去以下呢個網址 www.keepfitnow.com/ming 填d資料,會有個顧問跟進你既情況! 仲可以做個免費Facial同皮膚分析,試試產品! 希望可以幫到你!
arrow
arrow

    vbt157z 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()