close
標題:

我想要日本卡通片的名~~要愛情 ( 20點)好似愛麗絲學園!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我想要日本卡通片的名~~要愛情 ( 20點)好似愛麗絲學園! 我係女仔,所以我唔睇偵探類,我比較鐘意愛情 希望你地可以介紹D少女卡通片!!

最佳解答:

好似聽過類似既 純情房東俏房客 * 犬夜叉* 初音島** 雙戀** 草莓100%** 仰望半月的夜空(絕對愛情!必看)*** 心跳回憶 Only Love*** 夜明前的琉璃色*** 藍蘭島漂流記(...好睇...好好睇)*** 旋風管家(真係好好睇,不過搞笑多...)*** 青空下的約定* ef - a tale of memories. ef - a tale of melodies.(1,2季連埋啦)* 乃木坂春香的秘密(又好笑,又有愛情,推介)** 真實之淚 true tears(比較悲傷既戀愛)** 君吻(算係比較傳統戀愛...都推)** TIGER×DRAGON(最近先出...我比較鍾意)*** 初戀限定(一睇就知...係戀愛,同草莓100%一樣畫家)** 明日的與一(正ar,我而定睇緊....第三次...哈哈)*** ps: * 代表普通 ** 代表好正 *** 代表...唔睇唔得...正到爆 2009-07-29 19:59:36 補充: =口=.... 我而家先知.... 你係......之前問我個個....= = o左.... 不過點解唔係之前問埋呢? 再有想知可以發郵俾我 = =

其他解答:

我知守護甜心好好看愛情 2009-07-29 19:02:06 補充: 魔法少女奈葉 雙子公主|||||魔法老師(推介) 守護甜心 魔法少女奈葉(我好鐘意架^^) 雙子公主Gyu 七色星露
arrow
arrow

    vbt157z 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()