close
標題:

英國foundation轉大學

發問:

我依家喺英國一間排名50內嘅大學讀緊foundation, 想喺讀完下個sem升year 1嘅時候轉間top uni! (i.e. Top 10) 岩岩讀完一個sem, 成績算中上但又未算非常好. 如果想轉top uni有冇可能? 如果有可能, 佢地嘅requirement大概係幾多? 喺下個sem拉返高d分機會會唔會大D? 同埋我應該點報? 但我完下個sem都差唔多5,6月, 會唔會比唔切成績? 因為我只可以比foundation成績, DSE考得麻麻! 唔該曬

最佳解答:

halo, 我係英國讀緊書, 希望幫到你丫=] 1) 我依家喺英國一間排名50內嘅大學讀緊foundation, 想喺讀完下個sem升year 1嘅時候轉間top uni! (i.e. Top 10) 岩岩讀完一個sem, 成績算中上但又未算非常好.如果想轉top uni有冇可能? >> 個機會係好低, 因為你要知道, Oxbridge 係唔會consider foundation 既學生, 同時其他top 既大學, 如倫大等, 個competition 都會好大, 而因為你gce/gcse, 只係有foundation 同dse, 而因為你dse 亦唔係考得太好, 佢地consider 你既機會會低, 一般倫大都唔會take in foundation 既學生, 除非你成績非常好, 又或是其他方面好突出 (如sport 好勁等). 所以如果你手上只有foundaton, 而成績只係中上的話, 咁top 10 機會會低. 2) 如果有可能, 佢地嘅requirement大概係幾多? 喺下個sem拉返高d分機會會唔會大D? 同埋我應該點報? >> 因為你而家果間係top 50 既大學 (我assume 係ranking 40 - 50 既大學啦), 咁你可以aim rnaking 20-40 既大學, 咁樣樣個機會可能會高少少, 而requirement 好多時都要70%以上先有機會被consider, 當然仲要睇你既英文既. 如果要apply, either 可以through ucas, 又或是係直接去email 大學既admission dept. ucas 就deadline, 要留意. 3) 但我完下個sem都差唔多5,6月, 會唔會比唔切成績? 因為我只可以比foundation成績, DSE考得麻麻! >> 如果只有foundation 成績, 而dse 成績都唔上報的話, 機會就只會更低了, 因為你俾佢地睇既reference 唔多, 佢地可能會唔夠info 去consider 你的 (試想想, apply 得top 10 既, 都會有aaa咁既成績, 而你只有foundation, 咁大學都會偏向有aaa 既學生多的). 希望幫到你丫, 有d咩可以再email我的=]

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    vbt157z 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()