標題:

sofina的防晒液

發問:

請問用sofina的防晒液?當洗面時要否用落妝油落咗先用清面膏呢? 定直接洗面呢?因為我用過其它牌子的防晒,曾試過洗面要落左先用洗面膏, 為什麼呢?請問sofina的防晒幾錢?是否大約三百幾元呢? 另外,sofina品牌有咩嘢好用架?

最佳解答:

我用緊sofina very very uv cut-milk ~23uv, 幾好用, 約$245左右 (唔係咁記得). 我記得個sale話唔落妝, 但140度面同身都用得個隻就要落妝. 不過我每次返屋企, 都會先落妝, 再洗面, 因好似乾淨d. 我都用過sofina的收縮水同搽面, 都ok, 不過同其他牌子差唔多. 日用防晒液我只係用佢, 因佢唔係咁油.

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

sofina的防晒液好正呀! 另外,佢的rise milk&美白精華素都好好.
arrow
arrow

    vbt157z 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()