close
標題:

BB出世買咩禮物俾BB同媽媽?

發問:

我老師上個星期生咗個BB仔, 我地下個星期會去探佢, 問佢老公有D咩需要而我地買到俾佢, 佢又話由得我地...... 咁我地可以買D咩俾佢地? 媽媽可以送D咩俾佢? BB又可以送D咩? 如果上媽媽屋企煮飯俾佢又好唔好? 如果係我地應該要煮D咩媽媽食? 我地又唔想買奶粉同埋尿片俾BB, 因為佢係食母乳ge...... 尿片又唔知係咩size, 送玩具好嗎? 玩具又有冇年齡之分? 毛公仔又得唔得? 請搵人解答! 謝謝~! 更新: To宛真: 可以舉一D BB生活用品ge例子嗎? 我地有諗過送D補品俾老師, 但唔知應該送D咩好...... 更新 2: To A: 做米袋需要把米炒完才放入袋嗎? 我地唔打算送心意卡lu, 因為係佢生之前為咗鼓勵佢已經送咗一張啦~ 不過都多謝你ge意見! 相信你係一個很有經驗ge媽媽^-^ 更新 3: To T.K.Kwan: BB ge size比較大, 恐怕我地會買錯...... 至於洗頭水、沐浴露、潤膚水(BB油)、爽身粉對於所有BB是否一定適用? 驚唔驚敏感果D? 補身飲品方面送即食燕窩是否適合? 煮飯整麻油雞好唔好? 上網好多資料都話生完應該食麻油雞~~ 我地怕BB有氣管敏感, 所以先問下~ 原來係唔岩ge~ 多謝你ge意見!

最佳解答:

初生嬰兒都係用同一個碼紙尿片~~最細嗰隻!BB用品仲有洗頭水、沐浴露、潤膚水(BB油)、爽身粉,強生(Johnson's)、妮維亞(Nivea)算係名牌。去屈臣氏、萬靈嬰兒用品列就可以選購。 送給BB媽媽多數係送補身飲品,常見有雞精、燕窩、金雞鐵樹酒。可以嘗試問下家中女性長輩意見。唔好問唔相熟店員意見,多數會推薦滯銷又貴產品俾你哋。 煮飯給產後老師食係好主意,夠溫馨!傳統上產後有坐月食譜,特別適合產後婦女調理身體,增加乳汁哺育嬰兒,你們可以嘗試看看那款菜式、湯水有把握弄得好http://forum.sina.com.hk/viewthread.php?tid=660&extra=page%3D1 玩具當然有年齡之分,對嬰兒、小童尤應注意其安全性,在不知道小孩會否有氣管敏感的情況下,送毛公仔給他是不大適宜的。初生嬰兒活動能力有限,唔識玩複雜玩具,聲響、色彩對他們比較吸引,個人經驗有閃燈的音樂盒對我的小寶貝有止哭、安定情緒神奇作用,另外搖動時能發出聲響的小玩兒也是哄小寶寶的恩物,這在賣嬰兒用品的地方可以選購。 有無諗過送記念品給小寶寶,金器太貴重,未有工作收入的你們負擔不起。可考慮送銀制手鐲、腳鐲,傳統認為配戴銀器可以有定驚、辟邪作用,好多人都喜歡給嬰孩戴上銀手鐲、腳鐲,這些手鐲、腳鐲都可以調較寬緊度,又會刻上祝福字句,銀器店很多還會按客人須要免費刻上字句,價錢一般在百元以內可以買得到。

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

miss年中收到甘多禮物, 當然送handmade野可以令佢記得你啦 手製禮物-diy熊仔 熊仔可以整坐或企, 不過我認為坐好d, 一黎得意d, 二黎坐得穩, 如果跟足我既教學, 我用既針法同布係唔容易發現線痕, 好靚架! 坐size約為高7cm, 橫5.5cm, 側4.5cm, 企size約為高8.5cm, 橫5cm, 側4cm DIY熊仔材料包 - 客戶自己製作 (HKD:45) 1. 所選擇的顏色布(已經剪好,絕對唔使對紙樣甘麻煩) 2. 熊仔填充物, 塞入熊仔用 3. 熊仔眼一對 4. 熊仔鼻一隻 5. 熊仔製作教學 (hard copy, 費事比人抄) 一隻熊仔製作需時2.5-5小時, 客戶可選擇白, 淺啡及啡色布(卡其已經冇貨), 參考資料 http://hk.myblog.yahoo.com/bear_hahaha|||||其實....我下個月就生嫁啦,我作為一個準媽媽比小小意思呀~ 我覺得你地有心已經好足夠嫁啦...再加上你地係學生~ 金錢上都係有限既.....同埋有時好多野買左都用唔到好浪費!!! 雖然你地睇落某d野好實用,但你地唔係當時人,實唔實用只有當時人先知~ 你買左去...如果唔岩用既....當時人又要搵地方擺,又用唔到!!!! 可能你會覺得我睇錢重要..不過我覺得你地幾個同學夾錢比bb就夠啦~ 錢唔好計多...心意最重要!!!!|||||我建議買實用啲.BB實會用到啲嘢. 1.BB用的方巾(多數1包X6條),又不太貴. 2.BB濕紙巾.買大包(家用)或細包(去街)都可. 3.自做米袋比BB.(方法可上網找,因好多請找一個你地做到的方法). 媽媽需要是休息時間,做一張心意卡就可.不用要媽媽費精神去處理禮物問題. 其他用品不是父母會難買啲.收到好多都用不到.|||||bb送衣服或玩具或生活用品.媽媽送水果或甫品.仲可以送食品俾佢地一家人. 唔好送尿片俾bb.因為你唔知咩尺碼.都係等你老師佢地買啦.玩具可以送毛公仔~應該就咁多啦~
arrow
arrow
    全站熱搜

    vbt157z 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()