標題:

我朋友條jj長唔長 ? 佢講ge野岩唔岩 ?

發問:

我朋友14歲佢條jj未勃起就7cm,勃起就12-13cm 咁佢算唔算短丫 ? 佢話佢因為怕射精會傷身,又話怕射精條jj會短d so佢每次自慰果陣,佢係右手拎住條j and then 上下上下咁自慰ge 咁佢慢慢咁上下上下 一到想射精就停 咁佢係咪真係講得岩 ? 係咪射精會傷身、條jj會短d ? 佢話佢每次咁停,可以自慰成10幾分鐘 直到佢覺得夠為止 但係佢都試過有時真係忍唔住射左ge 咁係咪咁自慰就唔會傷身 ? 咁自慰有咩好處 ? 更新: 咁我想知ma = =" 你答就答啦 唔好講埋d無謂野 仲有請用中文答 thx 更新 2: 即係我朋友講得岩 ? 係咪每次自慰果陣,一到想射精就停 就冇咁傷身 ?

最佳解答:

冇聽過醫學根據野話自慰會減慢jj 既發育 但係男仔, 如果唔係射既話真係可以爽既咩? 以我睇, 佢搞到射到又好, 完全唔搞又好 都好過依家搞搞下又唔夠咁傷身 身體唔係咁樣比你去用... 自慰其實冇咩好處 係比你肉體上既發洩 如果你唔發洩既話, 精神上都會令你有影響 另外 14歲呢個size, 都夠用嫁啦, 唔駛擔心

其他解答:

射精唔會傷身、條jj都唔會短d 14歲勃起有12-13cm算長 我17歲都短過佢 自慰無話有咩好處|||||In fact, it is not necessary to consider whether your or your friend's penis is long or short. The most important thing is that it is healthy and can give out sperms normally. Actually it is not good to stop your masturbation just before you want to eject sperms as it is harmful to your reproductive system. And masturbation does not harm your body if you can contrl your the frequency. 2008-06-11 18:37:49 補充: "你答就答啦 唔好講埋d無謂野" I don' think you are polite enough to ask a question. And why do you want to know whether your or your friend's penis is long or short? 即係我朋友講得岩 ? 係咪每次自慰果陣,一到想射精就停 就冇咁傷身 ? ans:臨射前忍住, 其實係傷身, 因為會令精液倒流, 漸漸會對身體有傷害 ans to "咁係咪咁自慰就唔會傷身 ? 咁自慰有咩好處 ?" : 可減少壓力和抒發個人愁緒, 但過多會對身體有害

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow
    全站熱搜

    vbt157z 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()