close
標題:

排版及印製書刊問題

發問:

想印製一本有文字加照片的書冊, a4 size的, 大約50-100頁, 封面同封底想要係硬的, 只需印製3本~我想問一下用咩排版軟件會比較好? 用word / powerpoint排得唔得架? 同埋我知道一般印刷商唔會幫人印咁少數量o既..咁可以拎去邊度印同訂裝? 希望有好心人回覆, 謝謝!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

自己會用Adobe InDesign ,用Adobe InDesign最好必須SAVE TIFF檔格式及CMYK色彩模式輸入,解析度不得低120,我自己會用150DPI解析度。但亦可以用PageMaker 或Microsoft Office既word軟件,我自己試過用Adobe Illustrator 或Adobe Photoshop都可以排版,但是當然用非專業的排版軟件比起用 InDesign或PageMaker排版時辛苦很多。記著要注意出血位和若封面加上專色特別色,例如:金、銀、銅.....等等要註明。封面、封底及內頁邊位燙金字或金邊亦要註明或局部UV都要註明,用釘裝方法,例如:騎馬釘、蛇你圈、膠水及線都不同價格的。但印刷公司會有樣板睇的。印刷公司三本一般都會做,但價錢會貴好多,我介紹你去觀塘觀塘道近觀塘地鐡站附近有很多地鋪印刷公司問問。介紹你一間保X時網上印刷有限公司,香港、九龍、新界共五間分店。

其他解答:

有關設計印刷書刊問題,你試下搵小草印刷設計睇下幫唔幫到你,他們專門製作書刊的 Tel:2389 2928 www.newverdure.com|||||大約$80~90本 一鳴製作公司 一站式設計、印刷、噴畫服務。業務範圍︰咭片傳單、信封信紙、橫額貼紙、燈片易拉架、環保袋、團體服等。歡迎報價 http://onemanshop.bravehost.com
arrow
arrow

    vbt157z 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()